Egy sikeres Adwords kampány története

Az egyik katolikus egyesület 1 %-os kampányt folytatott, 5000 forintból. A kampánnyal elérték, hogy ez előző évi 1 %-os rendelkezések a reklámkampány évében megduplázódtak. Mi volt a titok?

Fortélyos Adwords kampány

A kampány kitalálója én voltam, Rákóczi Piroska. Abból indultam ki, hogy minden szja adózó 2 X 1 %-ról rendelkezhet, és nem sokan fogják azt beírni a Google keresőbe, amire kijönnek a reklámok, hogy „Melyik katolikus egyesületnek adjam az 1 %-ot?”.

Akkor, mit írnak be sokan?

Azt, hogy mi a katolikus egyház technikai száma. Ezt sokan beírják. És ezt az adatot, a katolikus egyesület is megadhatja a honlapján. Utána csinálhat egy Adwords reklámot, amelyben benne van, hogy a keresett technikai szám 0011, és ha a másik 1 %-ot is adná katolikus egyesületnek, akkor adja nekünk. És sokan így is tettek.

Mi ebből a kampányból a tanulság?

Kellenek a klasszikus online marketing eszközök, de kell egy kis fortély is. Ha Ön is szeretne egy ilyen fortélyos tervet, vegye föl velem a kapcsolatot. piroska[pont]rakoczi[kukac]gmail[pont]com !