Listaépítés a tuti?

Igen. De csak akkor, ha nincs jobb ötleted.

Miért?

Van biztosabban megtérülő tevékenysége egy értékesítőnek, mint a klienseinek és a potenciális klienseinek a listája? Nincs, de a listaépítésnek is van két hátránya.

A listaépítés két hátránya

Sok idő, amíg lesznek elegen a listán.

Állandóan újabb és újabb tartalmakat kell gyártani ahhoz, hogy jöjjenek a feliratkozók.

De mi az a jobb ötlet?

Bármilyen online marketing eszköz, amivel könnyebben eléred éppen azokat, akiknek el szeretnél adni valamit. Nézd meg az „Egy online kampány részei” menüpontot, és látni fogod, hogy milyen sok más eszköz van. Nem biztos, hogy csak több lépcsőben tudsz értékesíteni. Lehet, hogy olyan a terméked, hogy egyből is megveszik, nem kell arra játszanod, hogy majd akit kicsit is érdekel a dolog, az föliratkozik a hírleveledre és utána hírlevéllel meggyőzöd, hogy vegyen tőled.

Akkor most legyen hírlevél vagy ne legyen?

Legyen. De ne csak az legyen.