Online marketing kampány

2016\05\26

Két eszköz a kampány egyszerűsítéséhez

Ha komolyan veszed a saját kampányodat, akkor biztos, hogy több eszközöd is lesz, pl. Facebook oldal, hírlevél vagy akár a Pinterest. Több csatornán fogsz kommunikálni, ami több feladatot jelent.

Hogyan lehet egyszerűsíteni a többcsatornás online kommunikációt?

Két eszközt ajánlok. Az egyik az IFTTT, a másik a Buffer.

Mire jó az IFTTT?

Feltételes kommunikációt lehet vele megvalósítani. Pl. Ha kiraktam egy képet a Pinterestre, akkor nem kell semmit csinálnom és kirakja egy előre programozott szöveg kíséretében ugyanazt a képet a Facebookra is.

Mire jó a Buffer?

Legjobb tulajdonsága, hogy időzítheted rajta az összes csatornára szánt kommunikálni valódat, és ha ezt egyszer megcsináltad két hétre előre, akkor már csak az emberek reakcióival kell foglalkoznod.

Ha nem érted...

Ne izgulj! Nem vagy egyedül ezzel. Segítek, ha megfizeted. Nézz be a "Szolgáltatásaim és árak" menüpontba!

2016\05\19

Miért kell a kulcsszókutatás?

Ha nem tudod, hogy mi a kulcsszókutatás, ne keseredj el. Egy másik blogomban jól elmagyaráztam. A blogposzt címe ez volt: "Mi az és mire jó a kulcsszó-keresés egy kisvállalkozónak?". Ezt érdemes elolvasni.

Miért nem másolom ide ezt a cikket?

Két oka van.

A Google bünteti a duplikált tartalmat. Magyarán: ha egy szöveg egy másik honlapon már szerepel, akkor az új helyen megjelenő tartalmat nem adja meg a Google keresőben jó helyen, hanem jó hátra sorolja. Magyarán: nem, hogy az első 10 találatba nem kerül be ez a cikk arra a kulcsszóra, hogy kulcsszókutatás, hanem a 800. körüli helyre kerül. Büntetésből, mert lopásnak ítéli meg a Google.

Ha ezt nem érted...

Ne gondold, hogy buta vagy, ha ezt nem érted. Az online marketing bonyolult tudomány. Én segítek neked megtanulni, de ahhoz hozzám kell fordulnod.

És mi a másik ok?

Mert egy jó link a blogomnak, ha a tartalmat úgy írom, hogy átlinkelem egy régebbi, jobb helyen levő oldalhoz, azaz az előző blogomhoz, akkor azzal segítem az új oldalt is előbbre jutni.

Ez is magas?

Nem vagy buta. Az online marketing egy összetett tudomány. Kérdezz e-mailben! A "Szolgáltatásaim és árak" menüpontban megtalálod az e-mail címemet.

2016\05\18

Listaépítés a tuti?

Igen. De csak akkor, ha nincs jobb ötleted.

Miért?

Van biztosabban megtérülő tevékenysége egy értékesítőnek, mint a klienseinek és a potenciális klienseinek a listája? Nincs, de a listaépítésnek is van két hátránya.

A listaépítés két hátránya

Sok idő, amíg lesznek elegen a listán.

Állandóan újabb és újabb tartalmakat kell gyártani ahhoz, hogy jöjjenek a feliratkozók.

De mi az a jobb ötlet?

Bármilyen online marketing eszköz, amivel könnyebben eléred éppen azokat, akiknek el szeretnél adni valamit. Nézd meg az „Egy online kampány részei” menüpontot, és látni fogod, hogy milyen sok más eszköz van. Nem biztos, hogy csak több lépcsőben tudsz értékesíteni. Lehet, hogy olyan a terméked, hogy egyből is megveszik, nem kell arra játszanod, hogy majd akit kicsit is érdekel a dolog, az föliratkozik a hírleveledre és utána hírlevéllel meggyőzöd, hogy vegyen tőled.

Akkor most legyen hírlevél vagy ne legyen?

Legyen. De ne csak az legyen.

2016\05\18

Egy sikeres Adwords kampány története

Az egyik katolikus egyesület 1 %-os kampányt folytatott, 5000 forintból. A kampánnyal elérték, hogy ez előző évi 1 %-os rendelkezések a reklámkampány évében megduplázódtak. Mi volt a titok?

Fortélyos Adwords kampány

A kampány kitalálója én voltam, Rákóczi Piroska. Abból indultam ki, hogy minden szja adózó 2 X 1 %-ról rendelkezhet, és nem sokan fogják azt beírni a Google keresőbe, amire kijönnek a reklámok, hogy „Melyik katolikus egyesületnek adjam az 1 %-ot?”.

Akkor, mit írnak be sokan?

Azt, hogy mi a katolikus egyház technikai száma. Ezt sokan beírják. És ezt az adatot, a katolikus egyesület is megadhatja a honlapján. Utána csinálhat egy Adwords reklámot, amelyben benne van, hogy a keresett technikai szám 0011, és ha a másik 1 %-ot is adná katolikus egyesületnek, akkor adja nekünk. És sokan így is tettek.

Mi ebből a kampányból a tanulság?

Kellenek a klasszikus online marketing eszközök, de kell egy kis fortély is. Ha Ön is szeretne egy ilyen fortélyos tervet, vegye föl velem a kapcsolatot. piroska[pont]rakoczi[kukac]gmail[pont]com !

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu